Sunday, June 29, 2008

Beam prata

ပဲပလာတာ နဲ႔ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္

စင္ကာပူမွာ အားလံုးသိႀကတဲ႔အတိုင္း ပဲပလာတာ မရပါဘူးဗ်ာ။ ျမန္မာျပည္က ပဲပလာတာ မ်ိဳးေပါ႔။ အဲ႔ဒီ ဟာနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး ကြ်န္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို ကြ်န္ေတာ္ ဒီမွာ ေခ်ာက္ခ်ဘူးပါတယ္။ သူက ျဖိဳးသီဟေအာင္ပါ ။ အားလံုးလဲသိမယ္နဲ႔တူတယ္။
အဲ႔ဒါတစ္ရက္ ေက်ာင္းက foodcourt 1 မွာ မနက္စာစားေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ က ရိုးရိုးပလာတာမွာစားတာ။ အဲ႔ဒါသူေရာက္ခ်လာျပီးေတာ႔ သူ ပဲပလာတာစားခ်င္တယ္တဲ႔။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သူ႕ကို ေနာက္ခ်င္တာနဲ႔ “ဟိုကုလားဆိုင္မွာရိွတယ္လို႔ေျပာေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကိုပါေခၚတယ္ သူက” ကြ်န္ေတာ္လည္းလိုက္သြားတာေပါ႔ ဒါေပမယ္႔ မင္းပဲမွာလို႔ ေျပာလိုက္တာ။ ဆုိင္လဲ ေရာက္ေရာ မွာပါတယ္။ “bean prata” ရိ္ွလားလို႔ ။ အဲ႔ဒီက ကုလားမႀကီးက ေႀကာင္ျပီးႀကည္႔ပါတယ္။ ဟုိေကာင္ကလည္းဆက္ေျပာတယ္ “bean prata” ကုလားမႀကီးက ျပန္ေမးပါတယ္ “beaf prata” လားတဲ႔။ ဟိုေကာင္ကလည္း ထပ္ေျပာတယ္ “beam prata” ။ေနာက္ဆံုးေတာ႔ သူလဲ လက္ေလွ်ာ႔ျပီး “beaf prata” ပဲယူလာခဲ႔တယ္။ ကြ်န္ေတာ္႔ကိုလဲ ဆဲလိုက္တာ စံုေရာ။

No comments: