Monday, July 16, 2007

Thank you

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္ လြန္ခဲ့တဲ႔ ၁ ပတ္ေလာက္တုန္း က ဘာေတြ ကံဆုိးေနမွန္းမသိဘူး။ စိတ္ညစ္စရာေတြအမ်ားႀကီး ႀကံဳေတြ႔ခဲ႔ ရတယ္။ ဘ၀မွာ အဲ့ဒီေလာက္ ဘယ္တုန္းကမွ စိတ္မညစ္ဖူးဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီကေန ထြက္ေျပးခ်င္စိတ္ေပါက္သြား ရေလာက္ေအာင္စိတ္ညစ္ခဲ့တာပါ။ ဒါေပမဲ႔ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ညစ္တာကို ဘယ္သူကိုမွ ထုတ္ေဖာ္မေျပာခဲ႔ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ကို နားအလည္ဆံုးလူကလည္း ကြ်န္ေတာ္ ကို နားလည္မွုမေပးႏုိင္ခဲ႔ပါဘူး။ ၀မ္းနည္းတယ္။ေဒါသထြက္တယ္။ အဆိုးရြားဆံုးည တုန္းကဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ စကားေတာင္ မေျပာႏုိင္ခဲ႔ပါဘူး။
ဒါေပမဲ႔ အဲ႔ဒီအခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္႔စိတ္ကို နားလည္ေပးႏုိင္ခဲ႔တယ္ လူတစ္ေယာက္ရိွခဲ႔တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ သူနဲ႔ စကားေျပာရတဲ႔အခ်ိန္မွာ စိတ္ညစ္တာေတြ ေပ်ာက္သြားတယ္။ ေပ်ာ္လာတယ္။ စိတ္ေတြ ျပန္လည္ အားျပည္႔လာသလိုခံစားရတယ္။ အဲ့ဒီလူကို ကြ်န္ေတာ္ ေက်းဇူးအရမ္းတင္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္သူ႔ကို ဘယ္ေတာ႔မွ ေမ႔မွာ မဟုတ္ေတာ႔ပါဘူး။စဥ္းစားႀကည္႔ႀကပါ။ လူတစ္ေယာက္မွာ အဆိုးရြားဆံုး ထိခိုက္တာဟာ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာပါ။ အဲ့ဒါကုိ ကုစားေပးႏုိင္ခဲ့တဲ႔ လူကို စာဖတ္သူ တို႔ ဘယ္လို သေဘာထားမလဲ။ ေက်းဇူး အရမ္းတင္ပါတယ္ …….. ရယ္။

No comments: